-
Dział Personalny
Administracja HR i Płace, Zarządzanie Kadrami, Projektowanie Nauczania, Rekrutacja, HRIS, Zarządzanie Projektami Różnorodności...

Administracja HR i Płace, Zarządzanie Kadrami, Projektowanie Nauczania, Rekrutacja, HRIS, Zarządzanie Projektami Różnorodności...
Czy jesteś zainteresowany pracą jako HR Manager lub HR Project Manager? Zespoły HR są odpowiedzialne za definiowanie i wspieranie wdrażania polityk kadrowych FM Logistic. Do ich zadań należy pozyskiwanie talentów, takie jak definiowanie strategii i procesów rekrutacyjnych, pozyskiwanie i zarządzanie marką pracodawcy itp.
Zadania obejmują również wynagrodzenia i świadczenia, takie jak określanie polityki wynagrodzeń, a także świadczenia pieniężne lub rzeczowe, zarządzanie talentami z integracją nowych pracowników, rozwój umiejętności, ocena wyników itp.
Dział HR zarządza również naszym centrum kształcenia i rozwoju, FM University, tworząc i wdrażając odpowiednią ofertę szkoleniową, która jest łatwo dostępna dla wszystkich zespołów, a także nasz system informacji o zasobach ludzkich (HRIS) z projektowaniem i wdrażaniem w Grupie poziom wspólnego narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi.
Rola HR Project Managera jest istotna, ponieważ logistyka to zawód, w którym element ludzki jest najcenniejszym zasobem w FM Logistic.
Jego zadania są zróżnicowane i ekscytujące: rekrutacja, zarządzanie wydajnością, integracja i rozwój pracowników itp. Musi również rozumieć biznes, aby jak najlepiej odpowiadać na zapotrzebowanie. Pamiętanie o kulturze i wartościach firmy ma kluczowe znaczenie dla skutecznej rekrutacji. HR Project Manager uczestniczy w organizacji działań i komunikacji. Jest to bogata funkcja, która pozwala mu na pełne poznanie zawodu HR. W FM Logistic oferujemy różne role HR Project Managera: Global HR Project Manager, Senior HR Project Manager…
Wynagrodzenie HR Project Managera jest bardzo konkurencyjne na światowym poziomie.
W FM Logistic HR Manager zarządza zasobami ludzkimi magazynu we wszystkich jego elementach. Opracowuje i wdraża niezbędne środki dostosowania i optymalizacji zasobów ludzkich do celów ekonomicznych magazynu zgodnie z przepisami socjalnymi, regulacjami wewnętrznymi, zasadami bezpieczeństwa, polityką kadrową, procesami biznesowymi, procedurami operacyjnymi, podejściem jakościowym i wartości. Zadania polegają na rekrutacji, przyjmowaniu i onboardingu pracowników, zarządzaniu ich życiem administracyjnym, rozwijaniu umiejętności, prowadzeniu relacji społecznych, przekazywaniu informacji HR (komunikacja wewnętrzna) oraz wdrażaniu polityki HR.
Rola Analityka Raportowania HR jest kluczowa w rozwoju FM Logistic. W firmie zorientowanej na ludzi HR Reporting Analyst pomaga zespołowi HR w wypełnianiu jego misji.
Odpowiada za konfigurację i utrzymanie platformy Workday, naszego HRIS oraz raportowanie poprzez rozwijanie oferty raportowania dla biznesu we współpracy z ekspertami, HR i menedżerami.
Jakie są główne obowiązki analityka ds. sprawozdawczości HR? Zadania są zróżnicowane i ekscytujące i obejmują identyfikowanie nowych projektów i ulepszanie istniejącego modelu w celu zwiększenia wydajności prognozowania, w tym automatyzację prognoz i procesów.
Analityk ds. Raportowania HR zaleca i dostarcza ulepszenia wydajności związane z przepływem pracy raportowania. Będzie również pracował z dużymi zbiorami danych, aby budować potoki danych i analizy na potrzeby zarządzania i raportowania biznesowego, współpracując z grupami wielofunkcyjnymi, takimi jak HR, Finanse, Księgowość i IT, aby zrozumieć potrzeby i zaproponować sposoby wykorzystania technologii w celu zwiększenia wydajności procesów we wszystkich grupach.
Misje są bogate, a wynagrodzenie konkurencyjne. Czekamy na Ciebie!
Czym zajmuje się analityk zmian w FM Logistic?
W FM Logistic analityk zmian koordynuje, przygotowuje i realizuje działania komunikacyjne i szkoleniowe związane z systemami informatycznymi HR i powiązanymi zmianami procesów na poziomie grupy, w tym koordynację forów przywódczych, biuletynów lub alertów dla pracowników, witryn informacyjnych i podręczników, programów szkoleniowych i innych powiązanych aktywa.
Analityk Zmiany aktywnie przyczynia się również do doskonalenia strategii zarządzania zmianą, która zapewni efektywną i wydajną komunikację zgodną z odbiorcami i celami. Współpracuje również z zespołem wsparcia HRIS i funkcją HR w celu opracowania i wykonania planów komunikacji, map referencyjnych, planów treningowych i planów zarządzania odpornością oraz pomiaru skuteczności komunikacji i szkolenia w celu zidentyfikowania możliwości poprawy.
W FM Logistic analityk funkcjonalny zajmuje bardzo centralną pozycję. Zmotywowany danymi i osiąganiem celów analityk funkcjonalny ma wiele obowiązków.
Pełni rolę partnera HRIS wspierającego obszary zarządzania kapitałem ludzkim (HCM), śledzenia czasu pracy i zarządzania nieobecnościami w Workday, jako silny doradca HR Business Partners. Zaprojektuje i utrzyma konfigurację systemu, w tym organizację nadzorczą, organizacje niestandardowe, lokalizację, grupę wynagrodzeń itp. oraz będzie utrzymywać wartości danych podstawowych w Workday.
Functional Analyst testuje, weryfikuje i wdraża zmiany procesów w Workday. Pracuje nad osiągnięciem oczekiwanych celów biznesowych. Przekazuje również informacje zwrotne kierownikowi zespołu Workday, członkom zespołu Workday i klientom wewnętrznym, w stosownych przypadkach, uczestniczy w zaplanowanych i doraźnych szkoleniach w celu poprawy znajomości zasad i procesów oraz zajmuje się innymi projektami i zadaniami zgodnie z potrzebami firmy.
Jeśli chcesz dołączyć do zmotywowanego i dynamicznego zespołu, zgłoś się do FM Logistic!
Wypełnij formularz