-
Przywództwo i zarządzanie zespołem
Menadżer platformy, Menadżer aktywności, Menadżer klienta, Menadżer operacyjny, QHSE

Menadżer platformy, Menadżer aktywności, Menadżer klienta, Menadżer operacyjny, QHSE
Jako decydent strategiczny Dyrektor Zakładu gwarantuje realizację celów platformy, za którą jest odpowiedzialny, poprzez kierowanie, sterowanie, zabezpieczanie i zwiększanie środków i zasobów. On/ona samodzielnie zarządza centrum zysku. Jego/jej główną rolą jest kierowanie zespołami i łączenie ich wokół wspólnego projektu. Ponadto rozwija jednostkę biznesową i buduje portfolio klientów.
Głównymi funkcjami Dyrektora Zakładu jest zagwarantowanie i rozwój działalności platform oraz zaspokojenie potrzeb klientów. Zarządza pracownikami platformy i dba o ich dobre samopoczucie oraz przestrzeganie ograniczeń regulacyjnych, gwarantując jednocześnie wykonanie czynności.
Dyrektor ds. działalności zapewnia realizację celów obszaru multiklienckiego, przyczynia się do strategicznych kierunków i rozwoju działalności w celu zaspokojenia wyników ekonomicznych, oczekiwań i wymagań klientów i pracowników.
Customer Service Manager gwarantuje rozwój i opłacalność komercyjną naszych klientów, kierując zespołem i działając jako interfejs pomiędzy realizacją zamówień a klientami. Zapewnia zgodność ze specyfikacjami lub zobowiązaniami FM Logistic, regulacjami linii biznesowych, regulacjami wewnętrznymi, zasadami bezpieczeństwa i ochrony środowiska, procesami biznesowymi, procedurami operacyjnymi, podejściem do jakości i wartościami firmy.
W FM Logistic Menedżer QHSE buduje współpracę z pracownikami, spełniając wymagania prawne i inne w procesie ciągłego doskonalenia i cyfryzacji. Nasze procesy i narzędzia QHSE mają na celu poprawę warunków pracy, konsolidację znaku jakości i zrównoważonego rozwoju oraz zagwarantowanie zgodności sklasyfikowanych kart produktów.
Jeśli chcesz dołączyć do zmotywowanego i dynamicznego zespołu, zgłoś się do FM Logistic!
Wypełnij formularz