Newsy
Newsy

FM Logistic z nagrodą Lider Logistyki

FM Logistic otrzymał nagrodę Lider Logistyki badania Operator Logistyczny Roku 2021 w kategorii Przejmowanie zarządzania funkcjami logistycznymi klientów . Operator Logistyczny…

Na stronie December 14, 2021

FM Logistic otrzymał nagrodę Lider Logistyki badania Operator Logistyczny Roku 2021 w kategorii Przejmowanie zarządzania funkcjami logistycznymi klientów .

Operator Logistyczny Roku to badanie satysfakcji klientów operatorów logistycznych, które dostarcza obiektywnych informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. Badanie od dwudziestu lat prowadzi Data Group Consulting i Wydawnictwo Eurologistics.

Ocenie poddawanych jest wiele elementów zarządzania firmą: potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi w ocenie kluczowych klientów, standard obsługi w ocenie ogółu klientów, pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów oraz pozycja lidera rynku w ocenie ogółu klientów. Przez odniesienie ocen jakości obsługi do potrzeb i oczekiwań klientów oraz do postrzegania przez nich całego otoczenia konkurencyjnego, program badawczy pozwala uczestnikowi zmierzyć pozycję rynkową.

FM Logistic uczestniczy w programie od początku i był wielokrotnie wyróżniany, do tej pory jedną z trzech głównych nagród zdobył już pięciokrotnie, po tytuł najlepszej firmy logistycznej w kraju sięgnął cztery lata temu. Nagrodę Lider Logistyki zdobywa po raz czwarty. W tegorocznym badaniu respondenci uznali, że FM Logistic w najbardziej zaawansowany sposób ze wszystkich badanych firm łączy wymagane w strategii omnichannel narzędzia komunikacji z narzędziami obsługi dostaw. Dysponuje zarazem ocenianą przez klientów jako jedną z najlepszych platformę komunikacyjną do składania zleceń, jak i wysoce konkurencyjnymi narzędziami do zarządzania łańcuchem dostaw klientów, narzędziami obsługi rynku e-commerce w Polsce i za granicą czy narzędziami obsługi dystrybucji wielokanałowej. Kompleksowość rozwiązań dla łańcucha dostaw wspierających klientów we wdrażaniu ich strategii omnichannel jest imponująca. Zapewnia zarówno sprawną dostawę przesyłek, jak i przepływ informacji wśród osób, które są związane z łańcuchem dostaw.

Czy ta treść była interesująca, przydatna?