Strona głównaNewsyNewsyFM Logistic z Brązowym Godłem w rankingu Operator Logistyczny Roku 2025
Newsy
Na stronie December 8, 2025
FM Logistic z Brązowym Godłem w rankingu Operator Logistyczny Roku 2025
FM Logistic po raz kolejny znalazł się w ścisłej czołówce najlepszych firm logistycznych w Polsce, zajmując 3. miejsce w tegorocznej edycji rankingu Operator Logistyczny…
Udostępnij
FM Logistic po raz kolejny znalazł się w ścisłej czołówce najlepszych firm logistycznych w Polsce, zajmując 3. miejsce w tegorocznej edycji rankingu Operator Logistyczny Roku. To prestiżowe wyróżnienie, przyznane na podstawie niezależnego badania satysfakcji klientów, potwierdza naszą silną pozycję rynkową oraz skuteczność realizowanej strategii łańcucha dostaw.
Gala Logistyki, Transportu i Produkcji, która odbyła się 1 grudnia 2025 r., jest jednym z najważniejszych wydarzeń branży TSL w Polsce. To tutaj rokrocznie spotykają się liderzy rynku, by podsumować minione miesiące i wyróżnić organizacje, które wyznaczają standardy obsługi. W tegorocznej edycji FM Logistic zajął 3. miejsce, potwierdzając, że należy do ścisłej czołówki branży TSL w Polsce,
Utrzymanie miejsca na podium rok po roku, w tak dynamicznym i wymagającym otoczeniu biznesowym, jest najlepszym dowodem na stabilność naszej organizacji oraz powtarzalną, wysoką jakość serwisu, którą dostarczamy każdego dnia. To dla nas powód do dumy, ale przede wszystkim zobowiązanie. W biznesie logistycznym sztuką nie jest bowiem jednorazowy sukces, ale utrzymanie najwyższych standardów przez cały czas. To wyróżnienie dedykujemy naszym pracownikom, których codzienna praca buduje zaufanie naszych partnerów, oraz klientom, którzy po raz kolejny docenili nasze zaangażowanie jakość usług – mówi Rafał Woźniak, dyrektor operacyjny FM Logistic w Polsce.
Operator Logistyczny Roku to badanie satysfakcji klientów operatorów logistycznych, które dostarcza obiektywnych informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. Ocenie poddawanych jest wiele elementów zarządzania firmą: potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi w ocenie kluczowych klientów, standard obsługi w ocenie ogółu klientów, pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów oraz pozycja lidera rynku w ocenie ogółu klientów. Na podstawie wyników badania powstaje ranking firm cieszących się największym zaufaniem klientów.