Fm logistic

La logique des transports urbain

Firma FM Logistic podpisała kontrakt z największym sprzedawcą mebli w Indiach Pepperfry

Pologne

Firma FM Logistic podpisała kontrakt z Pepperfry, największym indyjskim sklepem internetowym oferującym meble oraz artykuły wyposażenia wnętrz, na świadczenie usług logistycznych i realizację strategii omnichannel w zachodnim regionie kraju.

FM Logistic będzie świdczyć operacje magazynowe na platformie Pepperfry Bhiwandi w pobliżu Bombaju i będzie wspierać markę w realizacji sprzedaży omnichannel. Z Bhiwandi produkty będą dostarczane do Pepperfry Studios, gdzie klienci będą mogli obejrzeć i przetestować meble oraz do centrów dystrybucyjnych Pepperfry w całych Indiach za pomocą sieci dostaw ostatniej mili.

Pepperfry to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek meblowych w Indiach” - mówi Ashish Shah, współzałożyciel i dyrektor operacyjny firmy Pepperfry. „Zaczęliśmy w 2012 roku jako sklep internetowy oferujący meble dziecięce, z czasem przekształciliśmy się w wiodący indyjski sklep meblarski działający zarówno online jak i stacjonarnie. Partnerstwo z FM Logistic India pomoże nam jeszcze lepiej obsługiwać naszych klientów dzięki szybszemu i bardziej efektywnemu łańcuchowi dostaw oraz zmianom optymalizacyjnym jakie zaproponowała nam firma FM Logistic.” – dodaje.

Szybki łańcuch dostaw ma kluczowe znaczenie dla marek, które chcą wzmocnić swoją tożsamość i stawiają na relacje z ostatecznymi klientami. W FM Logistic konsekwetnie wspieramy swoich klientów we wdrażaniu i realizacji strategii e-commerce i omnichannel.Pepperfry to kolejna firma, która zaufała nam jako ekspertom. Cieszymy się, że możemy pomóc Pepperfry w optymalizacji operacji logistycznych świadczonych na tak dużym obszarze kraju” - mówi Alexandre Amine Soufiani, dyrektor zarządzający FM Logistic India.

Badanie firmy TechSci Research przewiduje się, że wartość indyjskiego rynku mebli wzrośnie z 21 miliardów dolarów (2018 rok) do ponad 31 miliardów dolarów do 2024 roku, wykazując CAGR na poziomie około 7% (między 2019 a 2024 rokiem). Segment ten stanowi około 15% rynku, a roczny wzrost udziału kanału online na rynku mebli, stanowiącego 3% całości, średnio wynosi 80%. Sprzyja temu wzrost liczby ludności miejskiej, dochód do dyspozycji, łączność z Internetem i aspiracje dokupowania produktów premium.

### KONIEC ###

O Pepperfry:

Pepperfry to internetowy sklep z meblami i dekoracjami do domu, który został założony w 2011 roku. Siedziba firmy znajduje się w Bombaju a jej filie obecne są w 28 miastach, w tym w Bengaluru, Mysore, New Delhi, Chandigarh, Pune, Noida, Gurugram. W maju 2019 roku firma Pepperfry znalazła się wśród 10 najlepszych start-upów magazynu Entrepreneur. Odwiedź stronę, aby uzyskać więcej informacji: https://www.pepperfry.com/  

O firmie FM Logistic:

Założona we Francji w 1967 r. FM Logistic jest niezależną, rodzinną firmą, która dostarcza rozwiązania w zakresie łańcucha dostaw szerokiemu gronu firm z branży FMCG, handlu detalicznego, kosmetyków i kosmetyków, produkcji przemysłowej oraz opieki zdrowotnej. Działa w 14 krajach w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej (Brazylia). Firma osiągnęła przychody w wysokości 1,43 mld euro w roku podatkowym do marca 2020 r. I zatrudnia ponad 27 500 pracowników w przeliczeniu na pełne etaty.

FM Logistic Central Europe jest częścią Grupy FM, globalnego lidera rozwiązań logistycznych powstałego we Francji, obecnego dzisiaj na 3 kontynentach, w 14 krajach na świecie. W regionie Centralnej Europy firma działa w 4 krajach: w Polsce, Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. 

FM Logistic CE posiada 17 platform logistycznych, 30 magazyny przeładunkowe i zatrudnia ponad 5 500 pracowników. Dysponuje łącznie ponad 750 000 mkw. powierzchni magazynowej tworząc ponad 1 000 000 miejsc paletowych, a także flotą ok. 2 500 pojazdów. 

Jako czołowy operator logistyczny w regionie, firma oferuje swoim klientom usługi związane z magazynowaniem, składowaniem, co-manufacturingiem, co-packingiem oraz transportem i dystrybucją towarów. W ostatnich latach uwaga organizacji jest skoncentrowana na kompleksowych rozwiązaniach dla łańcucha dostaw wspierających klientów we wdrażaniu ich strategii omnichannel.

Więcej informacji na temat firmy dostępnych jest pod adresem: http://www.fmlogistic.pl/

LinkedIn - FM Logistic Central Europe 

Kontakt dla mediów:

Cohn & Wolfe

Ewa Zambrzycka-Rozner

Account Manager

Mail: ewa.zambrzycka@cohnwolfe.pl

Mobile: +48 609 480 066

FM Logistic Central Europe

Adrianna Morze

Head of Marketing and Communication, Central Europe 

Mail: amorze@fmlogistic.com  

Mobile: +48 661 290 273