Logistyka 2040
Przedstawione scenariusze logistyki przyszłości mają intrygować i zachęcać do zadawania pytań, które wcześniej nie przyszłyby nam do głowy...
La logique des transports urbain
Przyjęcie zaawansowanych strategii
Skuteczny łańcuch dostaw to indywidualny plan osiągania celów biznesowych naszych klientów. Rozumiemy to i już od ponad 20 lat jesteśmy skutecznym partnerem logistycznym w Polsce. Dynamicznie reagując na zmiany, wykorzystujemy wahania rynku, które dla FM Logistic są zawsze szansą i pozwalają w sytuacjach naprawdę wymagających udowodnić nasze kompetencje.
Dążenie do najwyższej wydajności
Wspierając strategię dystrybucji i wzrostu Twojej firmy, optymalizujemy łańcuchy dostaw , proponując dedykowane rozwiązania logistyczne i dystrybucyjne oparte o innowacyjne procesy gwarantujące najwyższą jakość usług.
Zarówno dla FM Logistic jak i dla naszych klientów – producentów i dystrybutorów luksusowych marek perfum i kosmetyków, najważniejsza jest doskonałość. Ponad 20 letnie doświadczenie w obsłudze firm z tego sektora to branżowe wyczucie, procesy dostosowane do potrzeb i oczekiwań odbiorców danego klienta i doceniany przez klientów profesjonalizm. Dążenie do doskonałości to wspólny cel i inspiracja, by nie przestawać się rozwijać i zawsze proponować luksusową jakość.
Doskonałość logistyczna kluczowym wymogiem
Odpowiednie lekarstwo, odpowiedni sprzęt w odpowiednim miejscu i o odpowiednim czasie z zachowaniem całkowitego bezpieczeństwa: nie ma nic ważniejszego niż logiczna (logistyczna) organizacja, pomocna w zapewnieniu specjalistom z sektora ochrony zdrowia środków do leczenia pacjentów. Firma FM Logistic zbudowała swoje doświadczenie w tej dziedzinie w dziale, który jest skupiony w całości na branży zdrowotnej: FM Health.
Współtworzymy pozytywne doświadczenia Twoich klientów
Grupa FM Logistic już od 2009 roku prowadzi pełną obsługę logistyczną sprzedaży wielokanałowej (multichannel), w tym sprzedaży internetowej (e-Commerce). Dziennie przygotowujemy 900 000 przesyłek, a obsługa sektora sprzedaży elektronicznej, stanowi 10% obrotu Grupy FM Logistic.
"W ciągu ostatnich dziesięciu lat rynek i potrzeby ewoluowały. Oceniliśmy naszą strategię skupiając się szczególnie na bezpośrednich połączeniach z naszymi centrami produkcyjnymi w Azji. FM Logistic stało się wówczas partnerem, na którym naprawdę mogliśmy polegać. Był to partner gotowy na negocjacje, który zawsze poszukuje korzystnych rozwiązań."
Thierry Lescuyer-Chavasse
Dyrektor ds. międzynarodowej logistyki w Technicolor