Fm logistic

La logique des transports urbain

Strategia

2012-2022: wspólne zaangażowanie w wielką międzynarodową przygodę

Plan strategiczny "Ambition 2022"

Dzięki korzystnej strategii operacyjnej, Grupa ustaliła sobie za cel 10% wzrostu rocznie oraz obrót o wartości 2 miliardów Euro koncentrując się na trzech filarach wzrostu:

Konsolidacja własnych podstaw

  • poprzez wzmacnianie głównej działalności w zakresie dóbr konsumpcyjnych oraz handlu detalicznego,
  • odpowiadając na oczekiwania dotyczące zmniejszenia kosztów logistycznych oraz ochrony środowiska,
  • poprzez wzmacnianie naszej pozycji na rynku oraz działanie jako wzorzec w każdym z krajów, w których jesteśmy obecni.

Rozwijanie nowych inicjatyw

  • oferowanie innowacyjnych, dedykowanych rozwiązań w sektorach wykazujących gwałtowny wzrost, takich jak DIY (sektor towarów do majsterkowania) oraz świeżej żywności,
  • silny rozwój operacyjny w zakresie wybranych produktów sektora kosmetycznego na poziomie międzynarodowym,
  • zwiększenie naszego zasięgu geograficznego - przejęcia innych firm, tak jak miało to miejsce w 2014 roku w Brazylii.

Wzmacnianie doskonałości operacyjnej

  • oferowanie pełnego zakresu usług transportowych, począwszy od pojedynczej paczki skończywszy na pełnym transporcie liczącym 33 palety, w każdym z poszczególnych krajów, 
  • promowanie stałego rozwoju.